My life in a nutshell

Deze foto somt mijn leven goed op. De laptop, die vrijwel altijd aan staat. Het handwerkje, waar in verloren minuutjes aan gewerkt wordt. Meestal met laptop of tv op de achtergrond. Of beide, want je hebt ADD of je hebt het niet. :)) Het kopje thee binnen handbereik. En de eeuwige zonnebril (die ik vaak pas ’s avonds voor ik naar bed ga van mijn hoofd pluk). De stuiterende kinderen (met bijbehorende rommel) dient u er zelf bij te denken.

Op de foto trouwens de honeycomb cowl waar ik aan begonnen ben. Na wat opstartproblemen (hoe werkte dat opzetten toch ook alweer??) zit ik nu in een lekker breiritme. In 2015 is ie vast af.

4 gedachten over “My life in a nutshell

Geef een reactie

