Craft room

In mijn vorige post zei ik het al: ik was ietwat ontevreden over mijn werkkamer. En als het jeukt moet je krabben. En wel meteen. Gelukkig is mijn moeder wat dat betreft net zo maf als ik, dus na een avondje kwijlen bij craft rooms op Pinterest, togen wij een dag later met de kinderen in het kielzog naar De Blauwe Winkel. (U waarschijnlijk beter bekend als ‘IKEA’.) We kochten eigenlijk alleen twee nieuwe tafelbladen en een paar pootjes, want de rest recykleerden we. Make do and mend, weet u nog? Twee bestaande ladenblokken kregen pootjes en daarop kwamen de nieuwe werkbladen. 3 meter werkblad in totaal. Lucky me!

En zo werd mijn craft room precies wat ik voor ogen had: een lichte werkplek, met vooral véél ruimte.


Inmiddels rolde het eerste project in deze opgeruimde kamer al van de band: een lente-achtig Zszsa-rokje. Maar daarover morgen meer.

12 gedachten over “Craft room

Geef een reactie

