Moroccan Tile Stitch cowl

Ik had mijn omslagdoek af en lag nog steeds ziek in bed. Dus wat kon ik anders dan een nieuw project beginnen. Daarom begon ik maar aan een nieuwe colsjaal. Ik maakte al eerder een col in de Moroccan Tile Stitch en dat was toen een lekker snel werkje, dus dat leek me wel een goede keuze. Ik nam weer een een duik in mijn voorraad wol (en kwam wéér uit bij de Zeeman-acryl, hahaha), pakte mijn haaknaald weer op en ging aan de slag.

Ik was compleet vergeten hoe het ook alweer moest, maar gelukkig is er op Moogly een uitgebreide videotutorial te vinden. Dus laptop op schoot en haken maar. Gelukkig had ik de slag snel te pakken: de col was binnen een dag af! De wol had eigenlijk wel wat zachter mogen zijn, want nu staat de col nogal stijfjes omhoog en hij schuurt ook een beetje. Dus die doen we nog wel een keertje over. Maar voor nu vind ik hem prima zo.

2 gedachten over “Moroccan Tile Stitch cowl

Geef een reactie

