I told you so…

Het was ook te mooi om waar te zijn. Ik had het kunnen weten. En eigenlijk had ik het zelf al voorspeld. Maar… na één keer dragen viel mijn nieuwe blouse min of meer uit elkaar. Niet dat ik er iets geks mee deed. Veel meer dan de kinderen van school halen en bij de zwemles zitten deed ik er niet mee. Maar kennelijk was dat al teveel.

Ik dacht eerst dat het maar een klein gaatje was, maar nadere inspectie leverde op dat er eigenlijk geen enkele naad meer intact was. Op sommige plaatsen kon mijn hele hand erdoor. Op plaatsen waar dat niet de bedoeling was. Dus in de prullenbak ermee. Nou ja, ik heb er inténs van genoten, die ene dag.

Bye bye blouse…

3 gedachten over “I told you so…

Geef een reactie

