Kimono Top nr. 2

Een tijdje geleden maakte ik voor mezelf een Kimono Top van Salme Sewing Patterns. Ik kocht meteen ook een kinderversie van het patroon, want ik voorzag dat het Floortje ook heel leuk zou staan. De stof had ik ook al liggen, een geweldige double knit van Nani Iro, Corsage Watayuki genaamd. De stof voelt heerlijk zacht en soepel aan, ik zou hem zelf ook zo aan willen. Maar goed, Floortje had deze zelf uitkozen, dus hij was voor haar.


Ik knipte de stof uit en daarna ontbraken zowel puf als tijd, dus het duurde even tot ik ermee verder ging. Maar toen ik dat eenmaal deed, was het het snelste project ooit. In minder dan een uur was het shirt klaar. En bij thuiskomst was het kind blij. Wat wil een mens nog meer.

Foto’s maken tijdens de ochtendspits is een… euh… uitdaging. Als je net terug komt van de tandarts ook.

Geef een reactie

